середа, 12 червня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
  •  учні мають бути активними у власному навчанні;
  • повинні чітко формулювати кінцеві цілі та завдання;
  • постійно проводити самооцінку своєї діяльності
  • у разі необхідності звертатится за консультацією до вчителя.
В цьому модулі я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
 створила інструменти для підсумкового оцінювання, що збагатило мене новим досвідом.

Немає коментарів:

Дописати коментар