середа, 12 червня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • поділитися прикладами учнівських робіт;
  • обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
  • проаналізувати те, як я сама провожу оцінювання;
  • доопрацювати план оцінювання;
  • створити форми для підсумкового оцінювання;
  • переглянути та оцінити приклади учнівських робіт;
  • внести зміни до Плану вивчення теми.
Цікаво було провести аналіз  власної системи оцінювання, дізнатися думку колег про створену презентацію. Складним здалося визначитись із розбаловкою критеріїв оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар